Glasvezel besteld bij Concepts

By | 19 juli 2011

Een paar maanden geleden is onze wijk voorzien van glasvezel. Daarna krijg je van diverse providers aanbiedingen, maar we hebben besloten hier niet op in te gaan. Gezien onze ervaring in het verleden met planet internet, zijn we wat huiverig geworden om zomaar van provider te wisselen. We maken nu gebruik van Tele2 en dat bevalt prima, ondanks dat we geen snelle verbinding hebben (8MB)

Op aanraden van een kennis besloot ik toch glasvezel van Concepts af te nemen (want dat zou een goede internet provider zijn) Op 1 juni heb ik de bestelling geplaatst voor glasvezel. Als echte internetjunkie was ik erg verheugd om eindelijk supersnel internet te krijgen.

Op de website van Concepts  stond dat het ongeveer 3 à 4 weken kon duren voordat internet geleverd zou worden. Inmiddels zijn we 7 weken verder en hebben nog steeds geen glasvezel internet. Telefonisch en per mail weer contact opgenomen met de klantenservice en die konden melden dat er technische problemen waren. Omdat dit bedrijf dus niet aan zijn leveringsverplichting kan voldoen heb ik het verzoek ingediend om de bestelling te annuleren. Dit is alleen mogelijk als we 480 euro gaan betalen. (eenmaal het jaarcontract) Het is toch te zot voor woorden. Inmiddels heb ik er spijt van dat ik glasvezel internet bij Concepts ICT heb besteld.

Nu wil ik niet beweren dat Concept een slecht internet bedrijf is, maar ze mogen wel wat duidelijker zijn tegenover de klanten. Een email/brief of telefoontje was zeker op zijn plaats geweest. Dat zij met technische problemen zitten is toch zeker niet mijn probleem.

 

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *