HTC Cha Cha defect

By | 18 juni 2012

Toen mijn nieuwe gsm (HTC type Cha Cha) een defect vertoonde dacht ik …… dat heb ik weer. Ik vond het een erg fijn toestel en enige dagen voordat ik ontdekte dat hij definitief stuk was, had deze al wat kuren. De gsm liep enkele malen per dag vast. Het enige wat ik kon doen was het toestel uitzetten en vervolgens weer aan. Helaas bleek dit slechts een tijdelijke oplossing. Na een tijdje kwam ik erachter dat de letter T de boosdoener was want daar bleef hij op hangen. Het toestel had ik gekocht bij Wehkamp. De gsm had ik nog maar drie maanden en kon dus aanspraak maken op de garantie.

030512_1240_HTCChaChage1Reparatie

Telefonisch contact opgenomen met de klantenservice. Een vriendelijk persoon heeft een ticketnummer aangemaakt en verzocht mij een telefoonnummer te bellen van de afdeling reparatie. Deze afdeling maakte een afspraak wanneer de telefoon opgehaald zou worden door een postbedrijf. Er werd verzocht om de kopieën van het betalingsbewijs toe te voegen en de telefoon goed in te pakken (zodanig dat het aan de buitenkant niet herkenbaar is als telefoon, om eventuele diefstal te voorkomen). De medewerker van de afdeling reparatie vertelde eveneens dat de reparatie minimaal 3 weken zou duren. Mocht het toestel na 3 weken niet terug zijn, kon ik ze weer bellen. Gelukkig kwam de telefoon binnen drie weken terug. Nu is dit geen spannend verhaal, maar ik vond de service van Wehkamp uitermate prettig. In Nederland zijn er talloze bedrijven die geen enkele moeite doen om klachten van klanten te verhelpen. Ik heb geen kosten hoeven te maken (zoals portokosten). Wehkamp is niet altijd de goedkoopste, maar ik kan wel concluderen dat het met de service prima gesteld is.

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *